Kiểm tra đánh giá chủ đề “Phân số”, chương trình toán lớp 6 trung học cơ sơ theo tiếp cận năng lực.Luận văn ThS. Lý luận và phương pháp dạy học bộ môn Toán học: 60140111

Title: Kiểm tra đánh giá chủ đề “Phân số”, chương trình toán lớp 6 trung học cơ sơ theo tiếp cận năng lực.Luận văn ThS. Lý luận và phương pháp dạy học bộ môn Toán học: 60140111
Other Titles: Assessment of the “Fraction” topic in the Grade 6 Mathematics textbook by according to students’ capability
Authors: Nguyễn, Thị Phượng
Keywords: Phân số, Dạy và học, Toán học
Issue Date: 2016
Publisher: H. : Trường Đại học Giáo dục
Description: 94 tr.
URI: http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/59191
Appears in Collections:UEDU - Master Theses

Nhận xét

Bài đăng phổ biến từ blog này

Quản lý nhà nước đối với các cơ sở giáo dục mần non ngoài công lập trên địa bàn Quận Thanh Xuân thành phố Hà Nội = Current state management towards non-public pre-schools in the area of Thanh Xuan district

Training and firm performance in economies in transition: a comparison between Vietnam and China

Two-point Green functions of free Dirac fermions in single-layer graphene ribbons with zigzag and armchair edges